Zonder nog aanwezig te zijn geweest om de attractie te testen (dus neem mijn ''review'' met een korreltje zout), ben ik niet bepaald onder de indruk.
Dat Temple of the Night Hawk saai was weten we inmiddels wel, maar de onderdelen die wel geslaagd waren (de muziek, het station en gewoon het thema om maar wat te noemen) zijn nu ook omgegooid. Ik blijf VR een goedkoop alternatief vinden voor echte aankleding, echte aandacht en echte liefde voor een attractie. Ik had liever gezien dat ze het hadden gelaten zoals het was, eventueel met een optionele VR toepassing zonder dat de wachtrij, muziek enz. aangepast hadden hoeven worden.
Daarbij heeft men één van de pijnlijkste punten van Temple, de kale wachtrij, niet aangepakt. De voormalige diorama's zijn nu volledig weggewerkt. Hoe tof was het geweest als daar animatronics van de Crazy Bats hadden gestaan?...
Maar hé, de film schijnt wel lovend te worden ontvangen. Ik heb al meermaals gehoord dat mensen het de beste VR achtbaan vinden die ze ooit hebben gedaan (of is dat de slechts gevolg van de nieuwigheid, de ''hype''?). Het betekent waarschijnlijk wel dat Phantasialand niet van plan is deze baan binnenkort weg te doen (en daarmee ook Hollywood Tour, jaja), wat zowel positief als negatief ervaren kan worden, ligt eraan wie je aanspreekt. 🙂
Ik hoop binnenkort het park te bezoeken en de baan te testen, tot dan kan ik enkel chagrijnig zijn over de zoveelste half-assed herthematisering van Phantasialand.