🎶 Come and give us your unpopular opinion, something up to now that you've been scared to say. 🎶
Een segment van BBC Radio 1 Breakfast show met als presentator Greg James, welke unpopulaire meningen bespreekt van luisteraars en bezoekers van de show. Aangezien ik binnen mijn vrienden groep soms wel eens een onconventionele mening heb op het gebied van pretparken leek het eens goed/leuk om te zien wat voor onpopulaire meningen mensen hier hebben, met als onderwerp pretparken.
Regels zijn eigenlijk simpel, deel je mening met een korte uitleg waarom je dit vindt. Dit is een veilige locatie voor mensen om deze mening mee te delen, dus hou dit ook zo.
Hierbij een aantal voorbeelden van unpopular opinions om alvast in een gevoel te krijgen.
Vekoma Classics zijn goede banen
Boomerang, SLC, Junior banen zijn eigenlijk op zichzelf super goede banen, het is vaak de onderhoud van een park die ervoor zorgt dat een baan slecht wordt. Daar kan Vekoma helemaal niets aan doen, uitzonderingen daar gelaten.
Efteling is geen meerdagen park en je kunt je er ook niet langer vermaken dan 1 dag
Het is een prachtig park met een aantal schitterende op zichzelf staande attracties. Maar het park biedt maar bijzonder weinig aan voor zo'n groot park om meer dan een dag er te kunnen vermaken.
Hierbij mijn eigen unpopular opinion.
@Hjalmar Flight of Passage is niet meer dan een Soar'n 2.0 en zeker niet de beste attractie ter wereld.
Het is een super mooie attractie en het werkt allemaal schitterend maar het is gewoon een vernieuwing op het gebied van flying theaters en mijn opinie moet je er dan ook niet meer van maken dan het daadwerkelijk is. Bedoel, het is geen gloednieuwe technologie als bijvoorbeeld Pirates of the Caribbean: Battle for the Sunken Treasure, wat ik dus de beste attractie ter wereld vindt 🙂