Tonnie terwijl ze zich niet mochten omdraaien
Dat is nooit gezegd dat ze zich niet mochten omdraaien.
ik denk dat je eerder bedoelt dat ze eenmaal weer een kistje voorbij dat ze niet terug naar een vorig kistje mochten.
Een finale word al jarenlang opgesplitst, niks nieuws onder de zon, ik was niet verbaasd hierover.
Verder gewoon een leuke aflevering, behoorlijk gemold bij de tonnen, en van het spel in de trein had ik meer van verwacht, met het concept van een ouwe mijn kan je toffe dingen verzinnen, maarja dat moet dan ook wel mogen en kunnen en vooral ook veilig blijven.
Als ik hier een spel zou moeten bedenken dan had ik ze diep die mijn in laten gaan, dramatische voice over...”Diep onder de grond is waar de mol zich thuis voelt, in het donker, waar de mol onopgemerkt zijn werk kan doen....”
knal daar dan een berg kandidaten in, met 1 zaklamp die maar x minuten licht geeft.
Dan clues zoeken naar de identiteit van de mol, en ondertussen bakken met geld binnenhalen waarbij het geld in een mand gegooid moet worden, en zo dus de kans voor de mol om wat geld letterlijk weer eruit te halen in het donker.
Ik verzin nu ook maar even snel wat hoor maar aan de verdenking in Nederland te zien zijn de meningen behoorlijk verdeeld en kunnen we globaal aannemen dat mensen nu nog steeds geen duidelijk beeld hebben wie de mol is....