Ivetje Jules goede tips! Sportwedstrijd gaat hem niet worden met dochter, en hoeft voor onszelf ook niet. Maar dat van 30 rock ga ik even opzoeken! Klinkt idd wel mooi met juist Empire State Building op de fotoβs π
we zaten zelf ook aan 5 dagen te denken, ook omdat we natuurlijk dochter mee hebben en het door haar toch soms wat langzamer gaat met wat meer uitrusten en overal willen kijken π
Ik heb bijna vijf jaar onder de rook van New York gewoond (twee jaar geleden naar Colorado vertrokken) en ken de stad vrij goed. Als je specifieke vragen hebt: tag me! Wat betreft pretparken, ik denk dat Coney Island inplannen leuk is omdat 't bij NYC hoort en je per attractie kan betalen. Alleen de metrorit, het strand en een rondje Cyclone is al de moeite waard. Vrijwel alle grote parken rond New York en Boston hebben toffe waterparken en achtbanen die bijzonder zijn. Knoebels is een geweldige optie, maar ook Hersheypark, Dorney Park, Six Flags New England, 't nieuwe Nickelodeon-park in de American Dream Mall, en voor je dochter natuurlijk 't toffe Sesame Place zijn mooie opties. Die laatste is wat meer op kinderen gericht, maar er staat een fijne kleine houten achtbaan en er is een groot zwemparadijs gericht op kinderen. Kun je meteen combineren met even door 't nabij gelegen Philadelphia te hoppen: Independence Mall, Reading Terminal Market, de (Rocky) trappen voor 't Museum of Art, de historische boothuizen van de roeiclubs aan de Schuylkill, en als je van ongekend unieke raceauto's houdt naar 't Simeone Museum.
Remko Jules ze zijn nu echter wel ontzettend hoge en lelijke gebouwen aan de rand van central park aan het bouwen wat hey uitzicht vanaf de Rock gaat verpesten. Normaal vind ik "hoe hoger, hoe beter" maar die dunne.sprietjes daar zijn echt zo niet mooi.
Ja, Billionaires Row noemen ze dat. Diepe zucht. Graflelijke woontorens om je zwarte geld in wit te wassen en in alle opzichten gericht op 't maximaliseren van 't uitzicht ten koste van de architectuur. Iedere Rus en Arabier een eigen verdieping.