Grijze-muis Nee, geen maximum, maar er staat een test-Seat en ze zijn actief in het laten testen van mensen.
@Azmidiske Ik heb wel elders in het park een meetlat met een max van 2.00 gezien, die niet specifiek bij een attractie hoorde maar volgens mij als max voor verschillende of alle attracties geldt.
Jozz Ik vind het een super veelzijdige en intense baan. De swing launch voelt hier niet als een gimmick, maar is door de hoogte en heftige lancering echt van toegevoegde waarde. Eenmaal over de tophat is het een heerlijke aanschakeling van fijne elementen, en flinke ejector airtime. Vooral de stall is heel gaaf. Het opwarm-stukje voor de launch is ook vermakelijk en zorgt ervoor dat de rit niet te kort aanvoelt.
Ik ben het helemaal met je eens.
- De launch is echt geweldig, je maakt drie keer behoorlijk wat vaart. Ook de heuvel die van de launch eigenlijk een dubbele launch maakt is van toegevoegde waarde.
- Achterin kom je écht hoog, wat een uitzicht, en wat een drop heb je dan.
- De stall is inderdaad supergoed. Erg lang ook vooral!
De trims op de tophat zijn inderdaad wat raar, maar ik vind het juist wel een leuk effect. Je hangt nét ietsje langer op dat hoge punt.
Overigens hebben we ons zaterdag verbaasd over dit wonder der techniek. Op het moment dat trein 1 op de eindrem rijdt, zit trein 2 al in de lanceerstrook. Op het moment dat trein 1 van de eindrem af is, rolt trein 2 al de bult op. Er zit dus een timing in die baan van jewelste, er wordt echt het maximale uitgeperst zonder een midcourse brake run te hebben. Het gaat echt om secondenwerk, knappe prestatie van Intamin.