Nooit te lang zou ik niet zeggen, gisteren (2e Pinksterdag) hebben we toch ruim 2 uur in een rij gestaan door een wispelturige achtbaan waar de techniek het liet afweten. Gelukkig was er deze keer geen probleem met de switchtrack anders ben je weer uren verder voordat de baan weer open gaat. Maar als je er eenmaal in zit dan vergeet je die wachttijd weer.
Overigens mag de ejector wel een tandje minder, gisteren was het redelijk warm en werd dit echt onprettig. Dan zijn die kleine airtimehills op de 2e launch achterwaarts vervelend. Wel leek het er op dat dit afhankelijk was waar je zat in de trein. Op rij 7 en 10 was dit een stuk minder ongecontroleerd dan die keer toen ik in rij 4 zat. 😬 Op sommige punten is de baan lekker snappy en de laatste inversie op de backrow is echt top. De tophat valt een beetje tegen al is die drop wel goed.
Verder vind ik persoonlijk de treinen van Taron prettiger door de zithoogte. In Toutatis zit ik echt met de voetjes plat op de vloer. Kondaa heeft hetzelfde "probleem"