Rondom de recreatieplas van Markant Outdoorcentrum zullen 120 acteurs en enge beesten jou de stuipen op het lijf jagen. Horror in de breedste zin van het woord, bloed, bloed en nog eens bloed! 6 verhaal lijnen in 6 zones verdeeld over een route van ruim 1.5 kilometer zullen er voor zorgen dat jij niet meer kunt slapen de komende week! Of zelfs weken….. Durf jij het aan?

Meer informatie: https://www.lakesidehorror.nl/

Rikkert88 Hey Rikkert, heb je nog wat extra informatie? Dan plaats ik het ook even op www.ScareZone.nl in de evenementen kalendar.

Zit zelf nog te twijfelen of ik langs kom voor scarepod dit weekend.

Dennis
      Wat voor extra informatie zou je graag willen hebben? 😀

Kan je wel zeggen dat het echt de moeite waard is, het is voor hun de eerste keer dat ze dit organiseren en het is goed opgezet. Je mag met maximaal van 5 a 10 personen naar binnen waardoor het dus een stuk intenser is dan met groepen van 10-20 personen. Juist omdat het de eerste keer is zijn er altijd verbeteringen voor in de toekomst (grimeren/maskers) .

• Dennis heeft hierop gereageerd.

Rikkert88 Hebben ze ook een persbericht?

Ja klinkt veel belovend... En ben altijd voor nieuwe evenementen

Dennis
          Nee helaas hebben ze voor zover ik weet geen persbericht naar buiten gebracht. Ze moeten het echt van de lokale kranten enzo hebben en via spandoeken. Wellicht dat als ze volgend jaar een vervolg eraan geven wel een persbericht doen.

Rikkert88 Horror in de breedste zin van het woord, bloed, bloed en nog eens bloed!

Hahaha, hoe breed is de horror als het alleen om bloed draait!? 😛

2 jaar later