Convival He jij ook daar in die miseri. Was wat gisteren niet normaal. Ik vond het raar ja dat er geen show was. want veel mensen stonden voor aanvang te wachten bij de ingang van de stuntshow.
Bandit reed later op de dag met 2 treinen en MP Express lag er na 2 uur de hele dag uit. De Sidekick heeft mede lang stilgestaan en de Crazy Surfer mede voor een tijdje. Heb 1 show kunnen kijken en 2 huizen gedaan namelijk Insidious en Camp Out. Waren opzich wel leuk gedaan al zijn het geen hoogstandjes. De wachtrij bij Van Helsing was mij altijd te lang dus heb die niet gedaan (meestal rond de 50-70 minuten). Heb wel Star Trek 6x gedaan omdat na het beginnen van de horror-event de wachtrij max 20-30 minuten was.
Ik vond de scare actors die rondliepen wel erg cool gedaan. De dj was tevens wel leuk. Maar gezien het negatieve van de dag met extreme drukte op de paden en lange wachtrijen door de dag nemen echt af van de leuke avond.
Movie Park moet er eens over nadenken of ze niet de spookhuizen al om 3 uur open gooien zoals Walibi dit doet. Natuurlijk niet allen maar huizen die binnen zijn of veel focust op binnen hebben zou al een mooi begin zijn.