WAUW wat een super leuke reacties, enorm bedankt allemaal! Daar doe je het voor π
Maik Het is inderdaad wel fijn als je dochter alles goed mee krijgt. Wat ook enorm fijn is als ouder is dat ieder kind een Magic Band omkrijgt. Hij/zij kan inchecken op de verdieping met allemaal activiteiten en als ouder kun je lekker ergens anders gaan ontspannen op je boot. Mocht ze dan willen stoppen met spelen dan meld ze zich bij een van de Disney castmembers, die scannen het bandje waarna jullie een bericht krijgen op jullie telefoon. Ideaal π
Jules Het idee dat je iedere dag je gordijn open schuift en er een andere bestemming op je ligt te wachten is extreem tof! Ik kan het ook niets anders dan aanraden. Voor de cocktail van de dag was je 5 euro kwijt, de prijzen liepen op tot een euro of 10.
Ron Ik ben een best claustrofobisch aangelegd persoon, maar opgesloten heb ik me niet gevoeld. Daar was ik overigens wel bang voor. Het schip is zΓ³ onmenselijk groot dat het meer voelt als een enorm vakantie resort en niet als een boot. Overigens ligt de boot overdag de gehele dag aangemeerd en ben je alleen in de avond, wanneer je aan het dineren bent, de shows bekijkt en wanneer je slaapt 's nachts aan het varen π
Achterbahn Ik heb van een Cruise expert, welke met vele maatschappijen heeft gevaren, gehoord dat de Disney cruises inderdaad de je-van-het zijn, een goede start dus π
Nicks Dream_wizard De Europese Disney Cruises, omdat het er maar een paar per jaar zijn, zijn erg prijzig. Door de Bahama's vertrekken er iedere week 3 stuks dus daar is het aanbod enorm. Desondanks zitten de Disney boten altijd vol hoor. Wij waren voor de 4 nachten - 5 dagen rond de 550 per persoon kwijt. En als je gaat omrekenen dat je daar dus eigenlijk je hotel, eten, drinken Γ©n uitstapjes en entertainment voor hebt vind ik dat een hele nette prijs. Voor 5 daagjes Disney World inclusief alles ben je een stuk meer kwijt π