Van een report van Lars wordt je standaard blij, en met het thema Disney cruise dus helemaal! ๐
Wat ziet het er allemaal piekfijn uit op die boot zeg, van stateroom tot restaurant is echt aan alle details gedacht zo te zien. En 5 dagen is ook wel heerlijk lijkt me, met Castaway Cay als absoluut hoogtepunt zo te zien, wat een mooie foto's van Disney's eigen eiland ๐
Wij gaan binnenkort voor de 3e keer op cruise en maken voor het allereerst een stop op de Bahama's. En na jouw verhaal ben ik extra benieuwd, al helemaal omdat het zo'n paradijs lijkt te zijn. Wij varen met Royal Caribbean en die hebben vanaf komende maand ook hun eigen eiland aldaar dus we gaan het zien of het net zo tof is als wat Disney heeft neergezet.
Maik Jullie dochtertje is ongeveer net zo oud als Revi en ik kan je vertellen dat een cruise met een jong kindje ook fantastisch is. Vorig jaar ging hij voor het eerst mee en dat was ook wel superrelax! Al betaal je voor ieder persoon los, ongeacht de leeftijd...
En dankzij @ppc-anoniem-1 ben ik nu ook om en gaan we zeker een keer een Disney cruise doen, al zullen we hierbij wel wachten tot Revi daar iets ouder voor is en daar wat van meekrijgt. Bedankt voor je vette verslag!