JeepeeB Er kleeft zoveel negatieve berichtgevingen rondom dit project in de media dat het volgens mij verre van rendabel gaat worden om dit project te openen en uit te baten.
Het zou leuk zijn hoor, maar als we naar het aanbod kijken denk ik niet dat mensen er heel warm voor lopen.
"There is no such thing as negative publicity" zei iemand ooit eens.
Laat dit over nemen door iemand die wél gewend is aan moderne werkwijzen en zet het gebouw zelf vol met kinder attracties (in plaats van die rare huisjes) en het gaat wel lopen. Kinderen komen immers al snel graag terug en doen eenzelfde klein molentje net zo lief 100x op een dag. Tal van mini parkjes in NL die daar goed op leven.
Momenteel zie ik aanbod vooral voor oudere jeugd en die zijn wél snel uitgekeken op wat er staat.
Zelfs mt alle negatieve publiciteit, zul je (juist omwillen daarvan) genoeg mensen hebben die toch nieuwsgierig zijn en eens komen kijken. Als je dán weet te overtuigen, dan komen die mensen ook wel terug. Alleen zonder kiddyrides denk ik niet dat je veel mensen een reden geeft om terug te komen. Hooguit misschien voor het avond entertainment (bowling etc.) Zoiets loopt meestal wel.