Loekiloeki Ze zetten er sinds enkele jaren wel meer in op themagebieden. Wel bescheiden, maar toch. En ik moet zeggen dat ik redelijk verbaasd was over het aanbod afgelopen najaar. Ik herinnerde mij toch echt iets anders jaaaaaren geleden.
Even de website van het park vergeleken met deze site:
https://www.pretparken.be/pretpark/204/kernies-familienpark
Nu staat op die bewuste site nog steeds de oude naam van het park, dus ik ga er van uit dat dit al vrij lang niet meer bijgewerkt is. Dan ga ik er van uit dat jouw herrinnering je in de steek laat, of het al héél lang geleden is dat je er geweest bent.
Nu is het overgrote deel van wat er staat gewoon gericht op (kleine) kinderen, en daar kijk je natuurlijk gemakkelijk overheen. Dan voelt het al snel aan alsof er weinig staat.. Mijn laatste bezoek is ook al best lang geleden, maar ik herinner me toch een vrij gezellig park met een leuke sfeer (en véél te veel zout op de friet), maar naast de flume, achtbaan en de starflyer was er voor ons weinig boeiends. Het museum was eigenlijk nog het meest interessante. En we hebben goed gekeken hoe het gebouw in elkaar zat.
Sinds niet al te lang is er een nieuwe eigenaar, dus die zal ongetwijfeld wel wat veranderingen gaan aan brengen. Wellicht dat daar die themagebieden vandaan komen. Op de site worden ze nog niet genoemd, maar je kunt wel herkennen dat bepaalde groepjes van attracties thematisch bij elkaar horen (al denk ik dat een deel ervan het standaard kermis-thema is).