Maar er komt waarschijnlijk een opvolger voor Vampire. Oef. Men zei dat men Vampire niet gaat verwijderen voor niets. Er werd ook aangehaald dat er geruchten waren voor een Tilt Coaster van Vekoma, maar het park ziet niet direct een meerwaarde in dat type achtbaan.
Daarnaast gaat de Waikiki in Aqualibi een overkapping krijgen komende herfst, zodat deze ook in de winter comfortabel open kan blijven. Ook over nog een uitbreiding van Aqualibi werd gesproken, maar da's technisch blijkbaar moeilijk.
Er werd ook geopperd voor kastjes bij Mecalodon, omdat er vaak klachten komen over rugzakken of tassen die mee in de trein moeten. Deze komen er niet, omdat dat de capaciteit van de achtbaan naar beneden haalt. En Walibi wil - met het oog op het stijgend aantal bezoekers - geen capaciteit verlagen op zijn attracties.
Verder ook nog informatie over het eten in het park en dat men gaat samenwerken met een gerenommeerde sterrenchef om het aanbod binnen het park simultaan te verbeteren. Walibi moet 'het lekkerste park van België' worden. Men wil van 'fastfood' naar 'fastgoodfood'. Het nieuwe restaurant van Festival World zal een beetje meer de stijl krijgen van dat in Dock World, maar meer gesloten. En waarschijnlijk krijgt dit restaurant ook entertainment.
Er werd ook gehoopt dat de pedalo's van afgelopen zomer zouden terugkeren. Maar dat is dus uitgesloten.
Tot slot heeft men ook lichteffecten geïnstalleerd in de tijgertunnel van Radja River. Hoe of wat is nog niet geweten!