Dr_Vitse
Daar ben ik ook wel mee akkoord. Trouwens, de plannen zijn er inderdaad voor die STC in Bellewaerde. Dus ik denk niet dat we snel nog een Inverted coaster gaan zien in België. Het zou overigens ook een beetje gek zijn om dan ook een STC naar Walibi Belgium te halen. Het is eigenlijk al zo bizar dat België twee Boomerangs heeft. Ook in Bellewaerde en Walibi Belgium.
Wat er met de vrijgekomen lap grond van Vampire gaat gebeuren? Desondanks dat Walibi niks heeft gelost over een mogelijk hotel - ze zouden het aan het onderzoeken zijn - denk ik nog steeds dat dat de ideale plek gaat zijn voor een hotel. Ik las het ergens eerder: het ligt vlak aan de parking en de ingang van Walibi en Aqualibi liggen zeer dichtbij. In principe zou er vanop die plek zelfs een ingang kunnen komen voor hotelgasten indien Walibi hen ook een uurtje vroeger toegang zal geven. Al ligt dat best moeilijk natuurlijk, gezien het park nu al zo'n last heeft met de buurtbewoners van het park.
Trouwens, ruimte om uit te breiden heeft Walibi trouwens nog steeds. Er is nog steeds de oude locatie van Tornado. En die is écht wel groot hoor. Daarnaast is er nog plek tussen Dalton Terror en Kondaa. Walibi Belgium heeft destijds ook al te kennen gegeven dat die grond inderdaad nog gebruikt zal worden voor uitbreidingen van het park. En als ik mij niet vergis heeft Walibi Belgium ook nog eens enkele woningen aan de Rue Joseph Deschamps in hun bezit. Al denk ik niet dat dat laatste snel gaat gebeuren aangezien dat de straat is waar die lieve buurtjes wonen.