Mind Blown. Maar dat idee had ik deels wel van de animatie.
Bouwtopic F.L.Y./ Rookburgh (Spoileralert!)
Het begint langzaam maar zeker op iets te lijken. Gezien de vorderingen van de aankleding en de eerste officiële trailer van een tijdje terug lijkt een opening in 2020 me niet vergezocht.
Betekent dit dat we over twee weken afscheid moeten nemen van een klassiekertje t.b.v. een nieuwe bouwput?
Een nieuwe bouwput zou ik niet erg vinden. Hollywood Tour/Temple of the nighthawk zou voor mij als eerste plat mogen, maar gezien de VR van TOTNH denk ik het niet. Misschien dan Chinatown? Geisterrikscha is ernstig slecht en de mad house mag van mij ook wel weg.
Ik ben wel erg benieuwd naar FLY. Mijn verwachtingen zijn hoog!
De discussie over 'de volgende bouwput' na FLY kunnen jullie hier vinden: https://forum.pretpark.club/d/559-darkrides-in-phantasialand-en-toekomst-geister-rikscha . Zo kunnen we het hier bij FLY houden
Volgens geeuchten van alweer een tijdje geleden zou Geister Rikscha als eerste aan de beurt zijn voor vervanging.
- Bijgewerkt
. The_Bullgod Ik vraag zojuist létterlijk of je die discussie in het andere topic wilt houden. Alvast dank!
Volgens o.a. Looopings heeft FLY onlangs de eerste testritten gemaakt.
Nu word het echt spannend! Hoe lang zou het nog zijn tot de opening?
Marvin Erg tof vooruitzicht idd! Ik hoop op ergens halverwege juni - eerste week juli.
Ik weet dat ik een backstage Tour krijg op 24 Juni, dankzij werk met Vekoma en Phantasialand.
Eindelijk zo ver? Ik kan niet wachten iig! Hopelijk komt er een meeting dit jaar!
Ik kan ook haast niet wachten om deze baan te doen. Naast Taron zometeen nog een topbaan in dit park? Ik hoop dat de baan voor de zomer opent. Een goede reden om weer naar Bruhl af te reizen.
Het wordt vast weer een attractie van wereld niveau. Erg gaaf dat Phantasialand zich ook richt op de thrill seekers, ze zijn één van de weinige. Wat helaas komt door de vraag van de Europese markt.
- Bijgewerkt
Op Phantafriends kom ik onderstaande foto tegen. Zoals te zien wordt er gewerkt aan de belettering voor het hotel Lindbergh.
Verder geen idee of dit ook de gevel is van het hotel, aan de ene kant denk ik mweh dat is wel heel veel cortenzstaal maar aan de andere kant ben ik toch wel nieuwsgierig
Wanneer kunnen we boeken!!
Ik hoop wel op wat mooiere theming, dit lijkt een grote stalen bunker....
En ik zit ook met smart te wachten tot je kan boeken, ben wel benieuwd naar de prijs.
Zou dit de gehele afwerking zijn? Ik vind het eigenlijk wel extreem gedurfd en daardoor ook wel weer tof als het zo blijft.
Ik krijg het helaas niet voor elkaar om enkel de tweede tweet te linken, maar zoals te zien is de belettering klaar. Ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet vinden.. Toen ik de eerste foto zag dacht ik oei wat gebeurt daar nu. En nu ik de foto zie met de letters die erop zitten en dat je doordat de foto wat donkerder is meer verschil in de roestvorming ziet vind ik het ergens ook wel weer gaaf. In het echt gaan bekijken is de enige oplossing denk ik
Ik vind 't erg gewaagd, maar dat is ook meteen aansprekend. Dit is wel inzetten op iets unieks, zowel qua attractie als aankleding. Bij 't aanrijden naar het park is deze roestige wand nogal opvallend, maar de nieuwe belettering breekt dat netjes op en het is daardoor wel interessant. De oude ingang in Alt Berlin en ook de ingang van Hotel Matamba ligt zo netjes dichtbij. Dat is qua infrastructuur voor de hotels wel goed uitgevoerd zo.