R013 Michael regeert bevlogen en vanuit persoonlijke mening. Niet vanuit zijn functie. Laat dat nu eens los jo 🙂 Ik ben het met Michael overigens weer 100% mee eens ja. En ben het ook beu dat dat stafleden worden aangevallen op hun functie. Daar mag ik ook wat vinden toch? Je doet het publiekelijk. En als iemand die niets met dit forum te maken heeft, laat staan met de staff, irriteer ik mij daaraan. Omdat je de lol weghaalt zo bij mensen die hun nek uitsteken. I don't want that. Want ze doen voor mij juist positieve dingen, zoals dit forum in de lucht houden. En dat laat ik niet verpesten.
Ik zoverre heb ik wel altijd respect voor mensen die hun nek uitsteken om bijvoorbeeld een community te begeleiden. En ja, ook ik heb staff members vaak genoeg het bloed onder de nagels vandaan gehaald. Maar achteraf was dat kinderlijk irritant en totaal niet juist gedrag vanuit mijn kant. Met ouderdom komt ook wijsheid. En gebreken, maar goed. Dat is een ander verhaal 😉 Beetje respect naar mensen die hun nek (vrijwillig) uitsteken kan nooit kwaad. Ook als je ze niet mag of er niet mee eens ben.
En je mening over homo's kwetst mij wel. Of je een hater bent? geen idee. Maar echt leuk vind ik het niet te lezen. laat zien dat het hard nodig is om diversiteit te blijven pushen.