JelleVV hmmmm, opzich klinkt dit nog best als een plausibel plan eigenlijk. Destijds in de tijd van Bart de Boer was Evenementenlocatie de Burcht ook op deze locatie gepland. Het zou goed kunnen dat die niet-uitgevoerde plannen van lang geleden nu uiteindelijk toch weer afgestoft worden en dat daar nieuw leven in geblazen wordt omdat die wens er nog steeds is. Een nieuwe evenementenlocatie in combinatie met extra horeca, Uitrijk-achtige voorzieningen en evt wat (kleine infill) attracties klinkt in mijn ogen als een logische invulling voor het LEM terrein en een mooie vervolgstap voor het Uitrijk, al vraag ik mij nog steeds af of dat qua ruimte daar wel allemaal past. Ik denk dat je daar hoogstens een gebouw zo groot als het Efteling Theater kwijt zou kunnen. Maar als je in dat gebouw zoveel dingen onder wil brengen heeft het denk ik best veel bouwlagen nodig waardoor het een vrij hoog en lomp gebouw wordt.
Wat betreft je idee om het Fata Morgana Evenementencomplex te vervangen voor extra infills, opzich vind ik dat ook best een prima idee maar van mij zouden ze het huidige gebouw ook mogen hergebruiken voor een overdekte infill zoals een interactieve indoor walkthrough oid en/of een chique Oosters (table service) restaurant.