The_Bullgod
Dit vind ik een opmerkelijke reactie. De Python, Joris en de Draak, Vogel Rok zijn allesbehalve gedecoreerd. Het is gewoon een stalen of houten baan zonder aankleding.
Bij Max & Moritz is de hele baan omringd door landscaping maar weinig theming.
Baron 1898 hetzelfde verhaal: veel landscaping rond de baan maar geen decors. Wel een mooi gethemed station & preshow. Ook DVH heeft een themed station & wachtrij. De baan zelf is vrij kaal.
Bovendien zijn de ritten inderdaad kort. Te kort. Er is geen enkele baan met een wat langere ritduur.
Naar mijn mening wordt er dus zowel bespaard op theming én achtbaanlengte. Ik vind dit overigens merkwaardig voor in de top 5 van Europa te staan. Ze doen het minimale en komen ermee weg (maar niet bij mij haha).
Laat ze dus eindelijk maar eens uitpakken met een echte coaster. Gewoon een vette thrillcoaster die een park van deze omvang al lang had moeten hebben, en niet de zoveelste net-niet-achtbaan.
Op het LEM terrein (of mss elders) kunnen ze perfect een langere coaster bouwen in een immersieve wereld zoals bv. Rookburgh. Laat ze maar op verschillende niveaus bouwen, dan is er aan plaats geen gebrek.