Bacchus Wordt dit niet teveel zo'n parkeerplaatscoaster. In de lucht uitkijkend over de geparkeerde autos
In principe staat er tussen de oude fietsenstalling/LEM terrein en het parkeerterrein een dichtbegroeide rij volwassen bomen. Als deze niet sneuvelen en de achtbaan niet te hoog wordt, merk je denk ik vrij weinig van het parkeerterrein. Dan alsnog kan ik me moeilijk een achtbaan voorstellen op deze locatie, geluidsoverlast zal ook wel een issue zijn. Als het écht een achtbaan wordt, verwacht ik indoor.
Al vindt ik de opmerking van anderen over het saneren en eventuele hoogteverschillen die daar ontstaan gebruiken voor de achtbaan wel interessant. Daar wordt terecht de vergelijking met Phantasialand gemaakt, en zoiets kan wel tof zijn.
John Want zelfs vanaf het Hotel gezien (waarbij Brasserie 7 wat betreft lunch geen topper blijkt en het vaak té rustig is) is het nog een meter of 200 lopen.
Als er overdag invulling blijft in het Efteling Theater en er naast de hoofdattractie nog een flat ride gebouwd wordt, heb je in dat gebied best wel wat aantrekkingskracht. Ik ben het verder met je eens dat er goed over de routing nagedacht moet worden, want ik denk dat de infrastructuur zal bezwijken aan de hele dag door redelijk druk tweerichtingsverkeer. Overigens zou dat wel mooi de gelegenheid bieden om die bende aan de achterkant van het hotel eens fatsoenlijk aan te leggen.