Thanks iedereen voor de talrijke reacties! Blijft leuk 😀
Chimeara Met mooie architectuur en miljarden aan budget bereik je geen sfeer, zolang warmte en hartelijkheid van de mensen er niet is.
Akkoord, maar ik kon helemaal niks aanmerken op de vriendelijkheid in de pretparken en m'n hotel. Je merkt wel (zeker in de parken) dat het allemaal wat meer ingestudeerd is, maar ik vond al het personeel vriendelijk en correct. Zeker in Motiongate was dit opvallend, wat mij betreft.
Jozz Ik ben benieuwd of dit record van Formule Rossa in de nabije toekomst nog verbroken wordt...
Als je de mensen achter dat Six Flags-park in Saudi-Arabië mag geloven, gaat dat wel gebeuren. Eerst zien en dan geloven, natuurlijk...
Joell Ik ga pas naar Ferrari World als Mission Ferrari eens opent. Dus dat duurt nog wel even. 😉
Het leek deze keer echt alsof de voltooiing nadert. De ingang was met tijdelijke hekken afgebakend en er werd druk gewerkt aan een muurschildering tegen het gebouw. RCDB hanteert ook nog steeds 2019 als openingsjaar, dus wie weet... gaat het gebeuren?
Steven Wanneer is je volgende trip? Kan niet wachten op een nieuw report!
Haha, dat is leuk om te lezen! Over exact drie weken zit ik in het vliegtuig richting Taiwan en daar staan uiteraard enkele pretparken op de planning. Die zijn niet buitengewoon groot, maar ik hoop alvast een ritje te kunnen maken op die legendarische Gravity Max. Wordt dus binnenkort vervolgd in het Verre Oosten 😁