luc136 Ik wist niet dat JetBlue ook op Europa vloog. Zijn er hier mensen die al ervaring hebben om met JetBlue de oceaan over te vliegen? Ik ben zelf nogal huiverig om een lowcoast airline te kiezen voor zo’n lange vlucht.
Vorig jaar naar Nashville gevlogen met JetBlue vanaf Amsterdam. Ik zou er direct weer voor tekenen. Goede beenruimte, veel gratis extra’s zoals wifi en drankjes, en twee maaltijden (die officieel koud zijn, maar de koude pasta was echt heel prima voor een vliegtuigmaaltijd). Overstap gehad in New York JFK, waar ze een eigen terminal hebben. Dus in relatieve rust ook overstappen. Ja, ik ben fan hoor.
Zeker als ik het dan vergelijk met Cathay, waarmee ik naar Osaka/Tokyo ben gevlogen via Hong Kong. Alles betaald, alleen wat water gratis en qua comfort niet beter. En omdat die toestellen groter zijn dus meer mensen om je heen en dus meer “overlast”.
Het enige nadeel dat ik had was een jongetje dat op mij in slaap viel, maar daar kan JetBlue niks aan doen. Die ouders waren te laat met inchecken waardoor ze waren gesplitst geloof ik.

Deze werd wel opgewarmd trouwens