Spiegelbeeld maar er hier voor uitkomen dat je net als ruim 1,5 mln anderen je op de PVV stemt, is wel wat lastig.
Volgens mij is iedereen in dit topic die z’n voorkeuren bekend heeft gemaakt met respect behandeld, en als dat ergens niet is gebeurd kan je het team daarvan op de hoogte brengen. Iedereen moet zich hier vrij en veilig voelen die keuze te delen. En soms kan het gebeuren dat je inderdaad tegenargumenten krijgt over je keuze. Dat lijkt me ook prima, het is juist de uitwisseling van die gedachtes waardoor je een inhoudelijk verhaal krijgt met elkaar.
Ik vind dit forum trouwens niet specifiek in een bepaald politiek kwadrant vallen. Dit forum is een afspiegeling van (een deel van) de samenleving, met al z’n kleuren en meningen. Mooi toch, leven en laten leven.
Ricardo1987 en als ik tussen neus en lippen mag lezen hier, ben ik de "klootzak" of de "achterlijke" die op rechts stemt
Ik heb dat niemand letterlijk of figuurlijk zien schrijven. Alleen dat mensen een keuze op de PVV niet begrijpen. Ik heb je argumenten gelezen waarom je PVV stemt. Ik vind het oprecht vervelend te lezen dat je rond de armoedegrens leeft. Ik kan mij daar ook niks bij voorstellen zeg ik eerlijk. Maar wat ik vooral hoop is dat dit land jou minder armoede gunt dus de juiste maatregelen te nemen. Zoals een verhoging van het minimuminkomen, waardoor de bijstand en uitkering ook omhoog gaan. En in plaats van allerlei toeslagen aanvragen en risico’s oplopen dat het verkeerd gaat, je gewoon een vast basisinkomen te geven waar je van kan leven. En dat de zorg voor jou betaalbaar en toegankelijk blijft.
Ik ben ook benieuwd naar je problemen rondom migratie. Heb je zelf direct overlast, of heb dat in je omgeving ervaren? Want ook hier geldt, ik heb zulke ervaringen dus niet. Dus ik wil die verhalen dan graag van andere horen. Vorige week werd ik ook geattendeerd op een bepaalde beleidsregel, waarvan ik dacht; kan niet waar zijn als dat zo is. (Bleek uiteindelijk ook anders te liggen).
Maar wat ik vooral hoop is dat je een volgende verkiezing open durft te staan voor andere partijprogramma’s van bijvoorbeeld GL/PvdA. Met wat jij allemaal schrijft, denk ik dat zij voor jou hele goede en degelijke plannen hadden die en betaalbaar zijn, maar bovenal heel realistisch en passen binnen ons democratisch land.

In deze afbeelding zie je in rood wat de partijen doen voor je koopkracht. De PVV staat hier niet tussen omdat zij hun programma niet laten uitrekenen en je dus niet goed weet wat hun plannen concreet opleveren. Je ziet dat GL/PvdA ruim 3,5% groei zou hebben kunnen realiseren voor de inkomensgroep waar je in valt.