Randomnickname95
Randomnickname95 Opzichtig verkiezingsbedrog nog voor de verkiezingen geweest zijn.
Ik zat heel erg te twijfelen aan de keuze omdat er toch iets in mij zei, er klopt iets niet echt, denk dat dit dat was. Maarjaa geen idee waar ik anders op zou stemmen. Dan denk ik 50plus ofzo, die hebben ookwel een streng asiel/migratiebeleid, iig geen sp meer.
Randomnickname95 De stelling ik ben mega liberaal maar Nederland moet een soort Volendam blijven, die gaat dus niet op.
Ik zei al dat ik steeds conservatiever word. Maar ik zelf denk ook dat liberaal steeds linkser word dan eerst. Waarbij een liberaal in 2000 ofzo als liberaal gezien werd, word dat in huidig tijdperk al een conservatief genoemd.
Vrije handel, vrije beweging in Europa voor. Constante groei van bijvoorbeeld de bevolking tegen. Waarom was links zo tegen overbevolking en nu niet meer?
https://www.wyniasweek.nl/1966-toen-nederland-nog-12-miljoen-inwoners-had-en-links-de-overbevolking-wilde-aanpakken/
BlueSpirit Nu doe je net alsof Linkse stemmers niks geven om de eigen cultuur en identiteit en dit kapot willen maken door maar iedereen een kans te willen geven in ons land. Klinkt bijna als een populistische complottheorie over omvolking...
Als dat is wat je ervan maakt prima. Maar het is denk wel echt zo dat als je mensen uit bepaalde culturen binnenlaat die tegen gays etc. zijn, dat dat een steeds groter probleem word.
Michael gemeentes gigantische logistieke dozen bouwen, zogenaamd voor de werkgelegenheid in de regio.
Eens, een beetje economische groei is super fijn natuurlijk, maar op de manier hoe dat nu gaat echt niet. Hier ben ik ook fel op tegen, denk dat we dichterbij staan hierop dan we denken. Qua asiel, ik ben voor de opvang van mensen in de regio waar ze uitkomen sowieso om de mensensmokkelaars geen vrij spel te geven en zodat zwakkere ook eens kans krijgen dan alleen jonge mannen. En echt alleen mensen binnenlaten die echt hulp nodig hebben. Veel strenger laten intergreren en als dat niet lukt gewoon niet binnenlaten. Dat klinkt hard maar is wel nodig om veel verschillende redenen denk ik.
Progress Andersom bedoel je denk ik dan? Economisch linkser en sociaal rechtser?
Een partij zoals die in Denemarken mis ik heeeeel erg, links conservatief, denk dat dat op dit moment het beste is. We hebben dat dus echt helemaal niet. 50plus komt daar wel dichtbij in de buurt volgens mij. Ze hebben nu 2 zetels in de peilingen, dus misschien ga ik daar wel opstemmen. Heb hun programma gelezen en ben het met veel wel eens, geen idee het met de doorberekeningen zit en ze he bben nog niet eerder een zetel gejad volgens mij