Hjalmar Blunt force trauma, wat ik al eerder heb uitgelegd is alles van een blauwe plek tot een gebroken been.
Uhm.. nee.. Een blauwe plek of een gebroken teen ga je niet dood aan. Die Blunt Force Trauma is aangewezen als doodsoorzaak, dus het is wel even wat heftiger dan hoe jij het omschrijft.
Hjalmar Er is nergens gezegd dat hij een hart probleem had,
Dat was de eerste aanname toen het nieuws naar buiten kwam in vrijwel elke pretparkcommunity. Geen heel onlogische beredenering lijkt me.
Hjalmar Ik zeg niet, het is zijn schuld, maar om overal drama uit te halen en te zeggen dat het industrie veranderend is, is het absoluut niet.
Nooit gezecht dát het zo is.. mijn reactie ging er eigenlijk juist over dat er - zeker in Amerika - vaak heel veel drama gemaakt kan worden om zoiets wat dan in veel gevallen weer leidt tot wijzigingen in regelgeving.. Als die familie een scéne ervan wil maken, dan is het niet onwaarschijnlijk dat er wijzigingen komen. Misschien enkel in de staat florida, misschien voor de hele VS.. Je ziet nu al vaak genoeg dat veiligheidsregels per staat enorm kunnen verschillen en niet zelden is dat het gevolg door iets wat ooit fout is gegaan in die staat.