Coasterfrenzy Man, man, man, jij weet ook wel overal een flaire en drama op te gooien.
Zowel Universal als Florida Department of Agriculture and Consumer Services hebben aangegeven dat de attractie draaide zoals hij hoort. Blunt force trauma, wat ik al eerder heb uitgelegd is alles van een blauwe plek tot een gebroken been. Belangrijkste hier aan is dat het een ongeluk is, geen opzet.
Er is nergens gezegd dat hij een hart probleem had, hij is tijdens de rit buiten bewustzijn geraakt en teruggekomen in het station. Waarbij hij niet reageerde en ze CPR moesten uitvoeren omdat hij was gestopt met ademen.
Ja, hij had een rug probleem, maar je weet niet wat het probleem was en welke medicatie iemand neemt. Als medewerker kun je deze vragen niet stellen, sterker nog, mag je niet deze vragen in mijn ogen niet stellen. Alleen als je visueel kunt zien dat je de regels breekt, kun je instappen als medewerker en zeggen dat de bezoeker niet mag rijden. De beste man zal Guide voor safety en accessibility hebben gehad en gezien hij volgens zijn familie vaker pretparken bezoekt hebben gedacht dat dit wel ok was, want het was nooit eerder een probleem.
Ik zeg niet, het is zijn schuld, maar om overal drama uit te halen en te zeggen dat het industrie veranderend is, is het absoluut niet.