Vlame Ik denk dat Hooghmoed naast de Baron een prima invulling geeft. Het is nu een gebied waar zowel kinderen als oudere kinderen/volwassenen zich kunnen vermaken.
En toch mis ik er iets van een speelelement voor de allerkleinste. Met een min. lengte van 90 cm, heb je nog steeds een doelgroep die er niet veel te doen heeft. In de directe omgeving is voor die doelgroep ook niet snel iets, want zij mogen ook niet zomaar in Pirana, Dance Macabre of Max & Moritz. Hoogmoed is dus inderdaad een goede toevoeging, maar maakt het gebied voor mij nog niet compleet.
In die zin hoop ik wel dat de Efteling bij toekomstige uitbreidingen (hopelijk ooit op Strookrijk) wel probeert om gebieden helemaal compleet te maken. Als ze dus kiezen voor een heftigere achtbaan, dat ze dan ook een speeltuin en familieattractie/infill toe voegen. Enigszins zoals Toverland dat ook doet. In Mare- en Reizenrijk is die balans nog wel oké, maar vooral in Ruigrijk is dat ver zoek - Nest is al een goede invulling, maar nog niet compleet voldoende.