Convival Bovendien vond ik de Green Lantern attractie best heftig! In eerste instantie was het maar ietwat saai en gebeurde er niets en opeens was het menens. Zowel qua geureffecten, want oef, die waren niet te missen.
Klopt! Heel verrassende attractie en een mooi bewijs dat Flying Theatres echt wel meer mogelijkheden bieden dan de zoveelste Soarin'-kloon.
Jozz Bizar hoe goed gethematiseerd dit is voor zo'n binnen pretpark. Zeker ook met de ge-imiteerde lucht π.
Dat vond ik ook knap. Van de duistere schemerlucht in het superheldengedeelte tot aan die fluffy bloemkoolwolken in Cartoon Junction; erg leuk!
Arco krijgt nog veel werk, als ik het allemaal zo lees. Maar als jullie niet op de organisatietalenten van Arco willen wachten... zo'n trip naar de Emiraten is echt op 1-2-3 geregeld hoor. Ik heb op vrijdag m'n vliegreis/parktickets gereserveerd en de maandag daarna was ik al weg. Heel eenvoudige reisbestemming om zelf heen te gaan, ook last-minute.
ArcovandenBroek Uiteraard chef, ik lees alle reports van Glenn. Vanmorgen lekker op de weg naar de TU gedaan, prima lees- en kijkvoer weer. Bedankt!
Mooi compliment, net zoals alle anderen trouwens. Thank a lot!
Niek Heerlijk report Glenn, toffe trip weer! π
Heel toffe trip inderdaad... ik zou het meteen opnieuw doen!