Ik ben -zeker voorheen- altijd een groot voorstander van infills geweest omdat het park zelfs bij de (toen nog) oude Tuffers wachttijden van 30+ min. kent. Ik mis(te) bij drukte attracties waar je met minimale wachttijd snel in kan.
Echter, ik sluit me wel bij eerdere posts aan dat de wachttijden de afgelopen jaren wel heel goed onder controle zijn. Ik maak maar zelden dagen mee dat we weinig doen omdat het echt te druk is.
Toch vind ik een infill her en der nog steeds wel tof. Het zijn toch net wat andere type attractie en ik mis gewoon even simpelweg in een attractie gaan, wel in het park. Een verhaal hoeft niet altijd.
Waar ik in dit geval huiverig voor ben is echter de locatie, leuk zo’n concept met een bos maar hier staat in het echt een Villa en ik vind de scheiding tussen Raveleijn en Villa Volta momenteel perfect met die bomen ertussen.
Ik zie even niet in hoe daar een attractie past.
Dus; ik juicht een extra infill toe maar ben huiverig over de locatie.
Wat betreft Raveleijn hoop ik vooral dat het een verbetering wordt, maar gezien de ervaringen uit het verleden ben ik zeer sceptisch en wordt het vooral afwachten.
Ik hoop vooral op een rentree van de prachtige muziek…