Het lijkt inderdaad alsof ze zelf al jaren op zoek zijn naar wat ze met deze hoek van het park moeten. Space Center/temple/crazy bats is zo'n grote achtbaan dat ik me kan voorstellen dat slopen een erg rigoureuze beslissing is. Zeker omdat de baan nog in prima staat zal zijn omdat ie indoor is. Dat Hollywood Tour niet meer kan zullen ze zelf ook inzien, maar ja... als je niet weet wat je met de rest van het gebouw moet...
Feit is wel dat door alle vernieuwingen elders in het park, dit complex in kwalitatief opzicht steeds meer afsteekt ten opzichte van de rest van het park. Ook qua stijl ziet het er niet meer uit. Dit wordt alleen maar erger, gezien de kwaliteit die Phantasialand laat zien bij hun recente projecten.
Ik denk dat de beste optie is om alles te slopen, en een nieuw indoor-complex te maken (dat zal moeten gezien de buurt) dat ook qua stijl veel beter past in deze tijd. Hier kunnen ze dan mooi een hoge-kwaliteit immersive darkride in onderbrengen (zoals we die in USA kennen). Dat is wat het park nog goed kan gebruiken na al die achtbanen, en het slopen van antieke darkrides 🙂.