De limit van de evt vervanger zit aan een bepaald gewicht ivm de draagconstructie van het gebouw.
Maar als je kijkt hoeveel liter water in de Hollywood Tour attractie zit, kan het gebouw best wel wat gewicht hebben.
Hollywood Tour in Phantasialand
Ik denk toch dat China gedeelte eerder op de schop gaat
Vandaag is Hollywood Tour heel de dag dicht. Toeval of toch meer aan de hand?
Hollywood Tour is nu een weekje ongeveer al dicht, dus niet toeval dat 'ie vandaag ook dicht is toch?
Tijd voor een nieuwe darkride. Mis een PotC achtige ride. Maar ben bang dat we dat niet gaan zien in Phantasialand.
Die foto's die looopings online had gezet zeggen helemaal niks. Er staat een container en er staan wat dingen. Er was een probleem met een pomp en die heeft voor een lekkage gezorgd waardoor er heel wat schade is aangericht. Als het om miljoenen gaat zullen ze waarschijnlijk kiezen om de attractie dicht te houden. En eventueel te slopen. Dat kan. Want Hollywood Tour is 2 jaar later gebouwd dan Crazy Bats. Dus de coaster zou er geen last van hebben.
Maar dan is natuurlijk de vraag wat ze ermee gaan doen. Een nieuwe darkride of leeglaten tot de sloop van het gebouw. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren....
Vluggesjaak
Phantasialand is altijd meer van de originaliteit geweest, zeker de laatste twee decennia. Een PotC/Piraten in Batavia achtige attractie zie ik dus echt niet verschijnen. Wat ze wel verzinnen? Who knows.
Bovendien was Silbermine al Phantasialand's tegenhanger van Pirates. En we weten allemaal wat daarmee is gebeurd.
_robin_ Ik geloof ook niet dat die container iets met de Tour te maken heeft. Het is aannemelijk dat sinds de grote algemene opslagplaats achter Race for Atlantis tbh Rookburgh verwijderd is, nu elders in het park wordt gezocht naar ruimte. Dit pleintje tussen het Bats complex en de Baumberger Irrgarten lijkt daar nu dus voor gekozen.
Wat er bij de container ligt lijkt op het βframeβ van metalstud wanden waar je gipsplaten tegenaan schroeft.
ik gok dat er gewoon een binnen wand is weg gebroken of vervangen.
Wat zijn ze toch weer aan het gissen bij looopings. Wie weet ligt die rommel daar al tijden of hebben ze ook de foto van 2 weken terug, waarop het er nog niet lag?
Ik heb de Hollywood tour vorig jaar in september ofzo nog mee gepakt. Het ritsysteem blijf ik leuk vinden, vooral vanwege de drop. Al hadden er daar wel meer van in mogen zitten maar de attractie zelf heeft wel echt zijn beste tijd gehad. De animatronics zijn niet meer van deze tijd en het decor is op diverse plekken echt toe aan vernieuwing. Toch blijft het een leuke attractie om te doen. Maar iets nieuws mag ook wel eens.
Overigens vind ik crazy bats wel echt heel leuk! Waar ik temple of the nighthawk ontzettend saai vond, vind ik crazy bats echt heel vermakelijk! Alleen jammer dat de bril niet fijn zit.
Een attractie langzaam laten vervallen, levert op termijn ook een attractie op.
Enige dat je moet doen is de boel technisch draaiende houden en de veiligheid garanderen.
Dan heb je over x jaar een prachtige vintage attractie en kun je je verwonderen over hoe het "vroeger" ging.
Ik zie dat wel zitten, gewoon weinig tot niets aan doen.
Spiegelbeeld Volgens mij was Phantasialand dat al aan het doen. Gezien de reacties hier.
Spiegelbeeld Een museum met requisiten in het park van oude attracties met de ontwerpen en uitleg erbij prima. Maar een attractie laten vervallen lijkt mij geen goed plan
Het zou me zo ontzettend gaaf lijken als Phantasialand een museumpje zou openen. Er zijn sowieso veel te weinig schetsen en ontwerpen gepresenteerd in het verleden, en ze zullen vast nog wel wat oude rekwisieten hebben liggen.
Vriend_van_de_club Moeten ze wel ergens plaats ervoor hebben
Inmiddels is de Hollywood Tour verdwenen van de online park map + De app.