JoostB Heb altijd het gefluister gehoord dat men die show van Fantissima wil verplaatsen naar het showgebouw bij de Colorado,
Voor zover mij bekend is dat een fan theorie die voor velen een logische stap zou zijn. De andere optie is de show buiten het park verplaatsen.
JoostB Er zouden nu ook geruchten zijn dat ze het gebouw van Winja's zouden gaan rethemen, en alles veel meer immersive willen maken daar binnen.
Dat is al helemáál een wens van slechts enkele fans.
Er zijn nooit serieuze geruchten geweest voor beide zaken, maar beiden zouden wel een logische stap zijn.
Met de toevoeging van een groot restaurant in het Fantasy gebied, is het in eerste instantie vooral te hopen dat ze ook eindelijk het gebouw van Quantum eens een keer gaan aanpassen aan de theming.
En dat de verhuizing van Fantissima zo lang duurt zegt op zich ook wel al wat.
Gezien PHL nog de investering heeft gedaan in Crazy Bats, durf ik er mijn hand wel voor in het vuur te steken dat het oorspronkelijke plan was om andere delen in het park eerst te doen. De VR upgrade zou Crazy Bats nog een langere tijd "goed" moeten houden. Ook al is het gebouw best lelijk.
Maar wat zijn/waren die andere plannen dan?? Het lijkt logisch te zijn dat een en ander verstoord is door Corona en het overlijden van Eric Daman, maar vroeg of laat moet er toch iets gaan gebeuren met het theater. Het is uitgesproken door Manuela Löffelhard dat ze graag een hogere stage zou willen, gezien het redelijk lage plafond een aardige beperking in acts oplevert.
NigelVaar Ik hoop dat ze geel wuze toen op nieuw opbouwen want dit is niks meer.
Er is weinig mis met Wuze Town in het geheel. Het Indoor-gedeelte mag wat meer leven krijgen, maar dat kan door wat simpele upgrades in de theming. Het gebouw is verder nog prima, de banen nog populair en het buitengebied is gewoon gezellig en levendig. Waarom zouden ze dat allemaal moeten afbreken?