Jabo Dat Hollywood tour gesloten is omdat het economisch niet rendabel meer is om op te knappen geeft wel hints af dat er wellicht binnenkort meer gaat gebeuren met het gebouw.
Dat hollywood tour gesloten blijft geeft helemaal niets aan. De reden was waterschade. Gepland was de sluiting van Hollywood tour dus zeker niet. Maar het gebouw bevat nog steeds een zeer belangrijk inkomstenbron met Fantissima. Het toiletblok net achter het gebouw is nét gerenoveerd en ook is er budget gestoken in de upgrade naar Crazy Bats. Lijkt me dus niet dat PHL hier snel iets mee gaat doen. Zeker niet zo lang ze nog bezig zijn met whatever er in Berlin gebeurd.
SynVox218 Vergeet ook zeker niet dat ze een aantal kinderattracties verplaatst hebben uit deze hoek.
Wolke's Luftpost is naar een betere locatie verplaatst nog geen 50m verderop, die attractie stond sowieso al héél slecht daar. De Fröhliche Bienchenjagd is gewoonweg halverwege dag gesloten en ontmanteld. Waarom weet niemand, maar het is waarschijnlijk dat de attractie (of een vervanger) nog terug komt. Het Doolhof is gesloten voor de werkzaamheden aan de Hollywood Tour en gezien de ligging in een hoek waar vrijwel niemand komt en de problemen met de buren verwacht ik ook niet dat hier nog iets mee gaat gebeuren.
Geen van allen geeft voor mij ook maar de geringste hint dat er iets met de Crazy Bats hal zal gebeuren.
Nu kan Phantasialand best verrassen en "opeens" ergens een nieuwe Fantissima locatie hebben zonder dat we daar ooit een bouw van zien (misschien wel dat wat ze nu in Berlin aan het doen zijn). Maar zo lang die locatie er niet is, zou het me sterk verbazen als ze veel zinvols met die hal gaan doen. Ik denk dat de voormalige zilvermijn hal en de Geister Rikscha hoger op de verlanglijst stonden om aan te pakken, al kan ik me best voorstellen dat die volgorde door de ongeplande sluiting van de Hollywood Tour veranderd is.