Eftelingpanda Ik denk als ik in de bewoordingen van rotte kies mag spreken, dat PHL dit pand liever kwijt dan rijk is
Dat lijkt me een geen geheim te zijn. Er zijn een paar van die plekken in het park waar overduidelijk nog iets moet gaan gebeuren en dit is er één van. Gezien de investeringen in Crazy Bats en het feit dat zich het Fantissima Theater in hetzelfde gebouw bevinden denk ik echter niet dat dit bovenaan de sloop lijst stond (misschien nu wel?).
Pretparkgenot Ze kunnen de Hollywood Tour toch ook een volledige upgrade geven met nieuwe decors en het bestaande ritsysteem?
Er was blijkbaar vrij zware waterschade. Die kan vrijwel uitsluitend veroorzaakt zijn door het ritsysteem. Ik denk dus niet dat het systeem nog bruikbaar is. Zelfs al kun je het repareren blijft het een oud ding met bijbehorende risico's. Daarnaast blijft het gebouw zelf gewoon een ding waar ze vanaf willen. Een nieuwe attractie er in zetten is dan niet handig.
Het meest logische lijkt me nu dat de Hollywood Tour gewoon een opslagruimte wordt totdat het geheel gesloopt kan worden.
In menig ander park hadden er met halloween ongetwijfeld nog wat spookhuizen in ontstaan 😆