Op zich hoeven werkzaamheden aan de Tour niet tot last te zijn bij fantissima. De dinnershow is in de avond. Werzaamheden gebeuren meestal overdag.
Maar op een her-inrichting zou ik zeker niet hopen. Waarom zouden ze daar in investeren als ze uiteindelijk van het gehele gebouw af willen.
Oké.. Bij redelijk veel parken zou ik het nog wel zien gebeuren dat ze de darkride weg halen en er wat goedkope kinder- en familie attrakties in flikkeren. Een Big apple, wat zamperla spul of eventueel wat dingetjes die van de kermis geleend zijn.
Maar dat zie ik een park als Phantasialand écht niet doen.
Ik weet niet of er iets anders is wat ze in die ruimte kunnen doen wat afschrijfbaar is binnen de termijn waarop ze de hal willen slopen.. Helpt natuurlijk ook niet dat we die termijn niet kennen, maar gebaseerd op de investeringen die ze bij Crazy Bats gedaan hebben zou dit niet het volgende grote project worden, maar zou het wel goed mogelijk zijn om als 2e of 3e grote project te dienen.
Daarnaast weten we ook niet of de werkzaamheden in Berlijn voor een groot project of eerder een opvuller zijn. Opvuller als ze enkel de ruimte gebruiken die er vroeger al was.. maar als ze de expeditieruimtes er achter ook bij het project kunnen betrekken wordt het toch wel een groot project.