MattaM op. Zouden zulke websites kaartjes voor het personeel ontvangen in ruil voor nieuwswaarde?
In geval van het hotel zijn journalisten uitgenodigd om te komen ‘proefslapen’ en dat wordt dan ook netjes in de artikelen vermeld.
Trollenbol Ik kan je kritiek op het gebouw wel enigszins begrijpen. Persoonlijk had ik het liever aan de andere kant van het plein gezien, rechts van het theater. Maar nu het er eenmaal is, zal ik er wel aan kunnen wennen denk ik.
De achterkant is inderdaad minder geslaagd, maar ik denk dat daarvoor op termijn wel een oplossing komt. Hetzelfde geldt voor het groen op het plein, ik denk dat we daar echt een paar jaar geduld moeten hebben. Vind ik persoonlijk niet zo’n punt.
Dan het interieur. Ik ben zeer in de minderheid hier, maar ik vind het wel mooi. Is het Piecks? Nee, maar ik denk dat dat op deze schaal ook niet zou werken. Hetzelfde geldt voor het ‘minimalistische’: ik vind dat wel iets hebben, het hoeft niet allemaal overdadig gedecoreerd of gethematiseerd te zijn. De term ‘klinisch’ vind ik hier niet van toepassing, ik zie juist veel warme kleuren.
Ik beschouw het hotel dan ook meer als een overgang tussen de echte wereld en het park (ook al staat het technisch gezien ín het park). En ik vind dat het interieur wel het gevoel van zo’n overgang geeft. Maar goed, over smaak valt niet te twisten.