Vandaag eindelijk eens onder de arcade door kunnen lopen en ik vind hem echt heel mooi geworden. De ingangen naar Brasserie 7 en Arcadeau zijn heel erg mooi en met name de gigantische hoogtes maken het geheel erg imposant. Zodra je onder de arcade loopt voel je pas hoe groot dat hij is en de doorkijkjes van zowel het eiland naar het park en andersom zijn echt heel erg tof!
Arcadeau is heel erg ruim opgezet met een prachtig interieur, het aanbod is voornamelijk een verzameling van alle shops bij elkaar aangevuld met wat exclusieve hotel items. Stiekem had ik goede hoop op meer nieuwe merchandise. Wie weet komt dat nog in de toekomst.
Brasserie 7 is echt een prachtige locatie met goede service en lekker eten. Hier ben ik verder op ingegaan in het topic over deze nieuwe locatie.
De koffiecorner staat voor komende Woensdag op de planning, ik hoor en lees veel over de nieuwe exclusieve koeken. Dat moeten we proeven!
De toiletten onder Brasserie 7 zijn echt on-Eftelings mooi. De handzeep ruikt heerlijk en je handen drogen met een handdoekje is altijd net wat fijner.
De achterzijde is voor mij en vele anderen wel echt een rommeltje. Laten we hopen dat de Efteling hier snel mee aan de gang gaat.
Als het groen zijn werk gaat doen om het hotel heen durf ik gerust te stellen dat het Grand Hotel uiteindelijk een geslaagd project is geworden, ondanks de pre-fab etc. Wij zullen als gezin iig veel gebruik maken van deze locatie! En wie weet eens een nachtje blijven slapen, al voelt dat altijd een beetje nutteloos als je er zo’n beetje om de hoek woont.