Michael Ik vermoed dat hier alle activiteiten in zitten, dus ook hotels, Rulantica, en de overige activiteiten.
Daar ging ik sowieso van uit ja, maargoed, de kern blijft die 6 miljoen van t park, de rest is daar wel aan op gehangen. Ik denk niet dat er veel bezoekers alleen voor ep hotel kiezen als hotel destination.
Ik vraag mij alleen wel af of in de zin 1 miljard met 6 miljoen bezoekers dan niet stiekem ook mack rides erbij geteld zijn, maar die lijken mij net wat te ver gezocht hiervoor.
Progress Zo'n bar wordt binnen de kortste keren een soort hangplek voor abonnementhouders... is dat wenselijk?
In DLP of EP werkt t wel, waarom zou het in de efteling dan niet kunnen werken vraag ik mij dan af.
Fixma Wat men hierin vergeet is de zakelijke events.
Ik vraag mij af of dit onder de streep echt veel rendabeler is dan het park openen, die dagen is er vaak door rides die open zijn best veel personeel aanwezig, ja per gast levert het veel op, maar de kosten zijn ook hoog.
Kan mij voorstellen dat jaarrond open en misschien 400k extra bezoekers te halen nog rendabeler is.