luc136 Dat zou tof zijn! In dat geval hoop ik op een Family Launch Coaster of op een Suspended Family Coaster van formaat Orkanen. Zoiets zou het park goed kunnen gebruiken.
Coasterfrenzy Volgens deze post word de baan nog wat groter dan in de openingspost aangegeven. Ben benieuwd. betekent helaas ook dat hij niet over het water zal gaan.
The_Bullgod Coasterfrenzy Volgens deze post word de baan nog wat groter dan in de openingspost aangegeven. Ben benieuwd. Blijkbaar dus ook de ruimte welke nog ingenomen word door de Disk'o coaster. Maar blijft die Disk'O Coaster dan staan en word er omheen gebouwd of zal die attractie verplaatst worden, net als de Take Off? Coasterfrenzy betekent helaas ook dat hij niet over het water zal gaan. Wie heeft dat dan gezegd, dat die nieuwe coaster ook over het water zou gaan?
Coasterfrenzy The_Bullgod Wie heeft dat dan gezegd, dat die nieuwe coaster ook over het water zou gaan? Daar had ik op gehoopt
The_Bullgod Zou dit werkelijk de layout voor de nieuwe coaster zijn, of zou dit een grap zijn? Deze tekening is namelijk zichtbaar voor de parkgasten. Bron: https://coasterforce.com/forums/threads/new-ride-roller-coaster-coming-to-s%C3%A4rk%C3%A4nniemi-amusement-park-2025-2026.46884/post-1188410
Hjalmar The_Bullgod Zou dit werkelijk de layout voor de nieuwe coaster zijn, of zou dit een grap zijn? Dit ziet eruit als een vergunning aanvraag. Als het net zo werkt als hier in United Kingdom, dan moet je dit publiekelijk plaatsen zodat iedereen het kan zien en meer informatie kan opvragen.
Coasterfrenzy Geen grap. Ook geen vergunningsaanvraag. Dit hangt gewoon zo aan één van de bouwhekken die rond de bouwput staat. De layout laat inderdaad een slinger zien die langs de Disco-coaster loopt, zoals vermeld in het eerdere bericht.
Hjalmar Coasterfrenzy Sorry, ik bedoelde aankondiging, een vergunning aankondiging. Gezien het volledige address er onder staat is dat mijn optiek het meest logische 🙂
Cornelius Ik krijg er een beetje een Vekoma STC vibe bij, maar dat lijkt me nog 't meest onlogisch gezien Tornado in dat park staat. Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
The_Bullgod Oorspronkelijk zou de Huss Take Off verplaatst worden binnen het park, Maar het blijkt nu toch dat de status van deze oude ride toch te slecht is hiervoor. Ook zal deze ride niet doorverkocht gaan worden, maar gebruikt gaan worden voor reservedelen. Ook al vind ik dat toch wel vreemd, want heeft het park verder nog wel Huss rides, waar ze deze delen voor kunnen gebruiken? Bron: https://coasterforce.com/forums/threads/s%C3%A4rk%C3%A4nniemi-amusement-park-unknown-unknown-vekoma-2026.46884/post-1189316
Coasterfrenzy The_Bullgod Ook zal deze ride niet doorverkocht gaan worden, maar gebruikt gaan worden voor reservedelen. Ook al vind ik dat toch wel vreemd, want heeft het park verder nog wel Huss rides, waar ze deze delen voor kunnen gebruiken? misschien dat de reserve-onderdelen door verkocht worden?