Cornelius Tof ding! Dat had ik niet verwacht. Nog best pittig bochtenwerk voor zo’n bescheiden baan.
Op zich is dat wel een beetje kenmerkend voor Vekoma Junior banen.
Simon Vind het een beetje een gek ding, zo hoog op zijn poten, komt nergens echt laag bij de grond. Ongetwijfeld een soepele en fijne rit, maar wel een rare eend tegenover andere Vekoma banen.
Nou, juist Vekoma heeft zich er lang op gespecialiseerd om banen te bouwen die in moeilijke plekken passen. Waaronder winkelcentra en dergelijke. In die situaties merk je het niet zo erg, maar juist die banen die dan uit zo'n winkelcentrum verplaatst worden hebben veel dezelfde eigenschappen.
Hier moet de baan ook ingevouwen worden tussen allerhande andere attracties en gebouwen, maar omdat het buiten is valt het gewoon wat meer op. En juist om G-Krachten familie/kind vriendelijk te houden zie ik eigenlijk weinig ruimte om een echte duik te maken zonder dat daarna een bocht te intens zou worden.