Ik heb heel veel onderzoek zelf gedaan. Letterlijk zelfs, want ik heb destijds in Maastricht gewerkt aan ‘s werelds allereerste kweekvleesburger. Daar hoeven we het verder niet over te hebben en die eerste versie was verre van perfect en wat dies meer zij, maar de reden om überhaupt aan zo’n wetenschappelijke queeste te beginnen was nu juist wel de buitenproportioneel negatieve gevolgen van de huidige vleesindustrie voor de wereld én voor de consument.
Jordy “Kijk hoe goed ik bezig ben omdat ik Vegan ben”.
Ik hang, zoals meermaals aangegeven, zelf helemaal geen veganistische levensstijl aan. Maar ik vind het wel best vreemd dat sommigen menen een onvervreemdbaar recht op dagelijkse vleesconsumptie te hebben.
Jordy Maar ja ik zal mijzelf wel weer buitenspel zetten 😝
Ja. Met een drogreden wel, ja.
Jordy dezelfde soort “propaganda” zal evengoed op vegan.com staan 😂
En ja, je zet jezelf ook buitenspel met zomaar wat roeptoeteren. Ik heb het even voor je opgezocht: op vegan.com staat létterlijk:
“Every sort of diet has proponents exaggerating its benefits. No matter what type of diet you consider, you’ll find stacks of books promoting it as the best way to eat. If you want to be told that a vegan diet will make you live forever, you’ll find no shortage of so-called experts telling you exactly what you want to hear. But that doesn’t make it true.
[…]
Integrity matters, and at Vegan.com we seek to make the case for veganism without resorting to specious claims.“
Nu vlees.nl weer! 😂😂😂