Jozz Wij vliegen op 25-9 s'avonds terug vanaf Krakau naar Eindhoven. De heenvlucht is nog niet zeker, maar wordt waarschijnlijk maandagavond 21-9 van Eindhoven naar Krakau. Op de 22e bezoeken we dan Auschwitz.
Robin De heen vlucht is ook geboekt, het is de vlucht van Eindhoven - Katowice met Aankomst: 15.30 uur geworden. Dan lekker met de bus op tijd naar het Hotel. Word vast weer een leuke trip, nog even een aantal maanden geduld hebben.
ArcovandenBroek Een aantal hebben nog geen kamergenootje. Gaan jullie dit zelf regelen of moet ik ergens mee helpen? 🙂
Febe ArcovandenBroek. Ik heb met Metha contact gehad maar nog geen duidelijkheid van haar over de reis. Maakt mij niet uit met wie ik op 1 kamer lig. Als ik maar een eigen bed heb 😁
R_Jasper Ik dacht dat ik nog moest wachten op extra inschrijvingen. Maar nu je het zegt even gecontroleerd en er zijn er inderdaad nog redelijk wat mensen zonder kamergenoot (Dit lijstje is waarschijnlijk handig voor mensen zonder kamergenoot dus post ik het hier even): Waver1975 - Optie 1 stay_cool - Optie 1 bakvorm - Optie 1
Micha Ik wil ook mee met het volledige pakket, maar zoek dan met spoed een kamergenoot. Wat mensen willen op hele korte termijn vlucht en hotel voor maandagavond boeken en ik ga daar graag in mee, maar moet ik dus wel een kamergenoot hebben die ook maandag wilt. Wie o wie durft de gok aan? Ik ken de meeste namen niet. Of kan ArcovandenBroek Arco als matchmaker dienen?