Mark Untamed's tweede trein was kaduuk op de dag van de meeting voor zover ik weet.
Maar ik was er vandaag ook, en het gebrek aan tweede treinen was niet goed te praten. Gewoon erg slecht om gasten tot wel een uur te laten wachten met een enkele trein op YoY.
Ik heb Lost Gravity zien staan met een rij waarvan ik denk dat die boven de 90 minuten was, met twee karren op de baan. Werd wat later gefixt, maar dat is niet best.
Zeker als Goliath er uit ligt moet de rest gewoon capaciteit draaien, want er valt gewoon een groot gat in aanbod.
Langste rijen die ik gezien heb:
-60+ min Lost Gravity, 2 karren
-50 min Thrill, 1 trein
-25 min Chill, 1 trein
-40 min Xpress, 1 trein
Op de app heb ik ook Condor 45 gezien, ook duidelijk met 1 trein.
Het lijkt haast alsof ze lagere prijs willen houden, en het dan terug willen verdienen met fastlane.
Indien iemand van het park dit leest, alsjeblieft, pas dit beleid aan. Ik ben fan van jullie park, maar dit kan gewoon niet zo.
De combinatie van megarijen met veel van de horeca gesloten en núl extra entertainment is gewoon niet een goed product. Zo boost je je bezoekersaantallen hooguit voor een jaar, en daarna kan je qua imago weer helemaal onderaan beginnen.