JaydenCKO maar de doelgroep waar op gemikt is qua thema is gewoon niet typisch Plopsa, die gemikt hebben op een doelgroep van 4-12 jaar
Mag ik vragen waarom dit nog steeds als argument gebruikt wordt tegen dit soort investeringen? Dat een pretpark ooit is begonnen met de focus op een bepaalde doelgroep, betekent niet dat ze daar nooit iets aan veranderen, en bij deze baan was het overduidelijk dat ze een andere doelgroep proberen aan te spreken. Een betere vraag is of de doelgroep die ze wíllen aanspreken ook echt geactiveerd wordt om het park te bezoeken. Ik hoop het wel voor Plopsa, maar ik heb er mijn vraagtekens bij. Ik weet niet hoe Belgen gemiddeld denken over Plopsaland, maar als ze hetzelfde denken als de non-coasterfanaten uit mijn omgeving, zien ze het park nog steeds als een park voor families met kinderen.
Verder vind ik de concept arts er tof uitzien, natuurlijk zijn ze niet veel anders dan wat we een jaar geleden al zagen. Ik ben alleen geen fan van de naam. "The ride to happiness" is geen naam maar een beschrijving. En ik snap de referentie naar The Key to Happiness, de main stage van Tomorrowland, maar het past voor mij niet bij een achtbaan. Ik weet vrijwel zeker dat wij fans de naam gaan afkorten naar "Happiness" maar ook dat past voor mij niet echt bij de theming of bij de intensiteit die ik van deze baan verwacht.
Wat ze wel slim gedaan hebben is dat ze ook zonder alle verwijzingen naar Tomorrowland een prima station met mooie thematisering hebben. Mocht de samenwerking stuklopen, hoeven ze niet veel te doen qua aanpassing.