De concept arts zijn, vooral als je naar het vooraanzicht van het station met het sleutelgat kijkt, 3000% Plopsa. Het kleurgebruik, de vormen en de stijl zijn overduidelijk de hand van de huisontwerper. Ze zouden niet misstaan in de geveltjesrij van het Plopsa dorpsplein. Ik heb het gevoel dat Tommorrowland hier dus weinig mee van doen had, behalve dat later de naam er (later) op geplakt is.
Vanuit marketing perspectief wellicht leuk als stunt om een nieuwe doelgroep en de media te bereiken, maar tevens een doelgroep die zó ver afstaat dat je er ook vraagtekens bij kunt zetten. Je komt van een aardig koude kermis thuis als je als thrillseeker/festivalganger richting de Panne trekt namelijk. De samenwerking deed zeker mijn wenkbrauwen fronsen, de concept arts zien er, los van de Xenos teksten op de trap, erg tof uit en ook passend bij Plopsa. Jammer dat er voor zo'n inspiratieloze en niet pakkende naam gekozen is. Ook komt de naam op mij totaal niet stoer of episch over, iets wat de achtbaan wel gaat worden volgens mij. De Tomorrowland logo's kun je gelukkig van het gebouw afschroeven na een X aantal jaar, de naam aanpassen zal iets lastiger gaan.
De Tommorrowland samenwerking? Mehhh. De visuele uitwerking? Yessss 😁 Overigens wist ik nog niet dat er onboard audio kwam, dat vind ik écht wel tof en dat gaat ongetwijfeld iets toevoegen aan de rit.