- Bijgewerkt
Hallo allemaal,
Vorige zomer ben ik samen met mijn broertje en ouders naar Europa park geweest nadat het hier was aangeraden. Mijn ouders zijn in de omgeving gaan wandelen en steden bezoeken, en mijn broertje en ik gingen 3 dagen europa park binnen en 1 dag rulantica. Het was echt een van de leukste vakanties ooit. Vantevoren was ik bang dat europa park te kinderachtig was maar dat was zeker niet het geval.
Dit jaar willen we weer het zelfde gaan doen, alleen dan natuurlijk een ander pretpark. Mijn vraag is dus welk park jullie nog meer aanraden? We willen er graag met de auto naartoe, dus engeland en scandinavië valt al af. Ik zat zelf te denken aan energylandia, park astrix of portavontura in combinatie met ferrariland. Die laatste is wel een flink stuk rijden dus ik weet nog niet of mijn ouders dat willen, maar ik ben eigenlijk benieuwd naar jullie mening en bevindingen puur op het gebied van kwaliteit van het park. Mijn broertje en ik vinden heftige achtbanen en thrill rides geweldig. Het kan echt niet heftig genoeg. De thematisering in EP was mooi, maar dat is zeker niet het belangrijkste.
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Groetjes
Edit: Ik hoor dat de meningen best verschillen alhoewel park astrix er wel een beetje bovenuit steekt. Ik heb het er met mijn ouders over gehad en qua rijden maakt het ze niks uit. In de omgeving barcelona, parijs en ook krakau/auswitsch is genoeg te doen vinden ze. Dus mijn vraag is nu eigenlijk hoe jullie er naar kijken als je alleen puur naar de kwaliteit van de achtbanen en thrill rides kijkt. Welk park heeft de meest heftige achtbanen?