Eftelflags Maar onderschat het onderhouden van de basis niet qua kosten.
Maar dat doet in principe élke groep (behalve misschien aspro), maar investeren daar bovenop wel nog. En globaal zie je bij de Loopings Group toch wel steeds dezelfde trend: Nieuw park, waar ze dan eerst wat dingen weg halen alvorens te investeren in iets nieuws.. en daarna laten ze het jarenlang liggen.
Ik vind het nog steeds aan een wonder grenzen dat er dit jaar 2 parken een woodie krijgen en ook dat ze bij Drayton Manor voor een dergelijke grote achtbaan zijn gegaan. Ik hoop dan ook van harte dat dit een nieuwe trend voor de groep is en dat ze inzien dat zulke investeringen lonen. CDA deed het aanvankelijk ook niet heel geweldig totdat ze opeens de smaak te pakken kregen, dus misschien hier ook wel zo.. Maar voorlopig blijf ik sceptisch, liever dat mijn verwachtingen overtroffen worden dan dat ik een teleurstelling krijg.
Overigens mag je dan wel zelf in een park van de groep werken. Je post bevat vrij duidelijke objectieve feiten waarmee je je mening onderbouwt. Dit had rustig ook van een buitenstaander kunnen komen. De gemiddelde fanboy plaatst behoorlijk gekleurdere posts dan dit hoor, dus wel kudo's voor hoe je het doet 😉 👍️