Michael Als je een dergelijke baan had gebouwd boven het Pirana eiland of rond de gondeletta dan had het echt een ideale uitbreiding geweest.
Gadverdamme, de gondeletta vijver verpesten met een powered coaster die er overheen raast? Nee dank u.
Michael ik had hier zelf heel graag een Chiapas achtige ride constructie zien verschijnen.
Ik denk dat ze geen nieuweidee waterride willen bouwen omdat ze "winterhard" willen blijven omdat ze nu natuurlijk ook tijdens de winter open zijn. That being said, hebben ze weldegelijk een derde waterride nodig voor tijdens de zomer (als je dvh uberhaupt wil tellen, want zoals ik altijdheb zeg met mijn tegeltjeswijsheid: nevelig nat, nevelig nat, ik wou dat er een volwaardige splash in zat). Alleen denk ik niet dat het een goed idee is om die dan zo dicht op de Piraña te bouwen.
Michael Met een grote backdrop die het fabula loods probleem direct had opgelost en een gebied waar je op meerdere manier doorheen gaat (zowel met een ride als lopend).
Ja ik denk dat, zelfs als er een andere ride had gekomen, ze de Fabula loods niet hadden weggewerkt, als ze dat zelf echt een probleem vonden hadden ze er al lang wat aan gedaan.
Michael Mijn tweede manco is de vrije interpretatie van het verhaal van Max & Moritz.
100% mee eens, gebruik geen verhaal als je het uiteindelijk toch niet gebruikt.