Tim Zo zal Truus uit Delft het niet zien, en ik eigenlijk ook niet. Afgelopen seizoen was Bob voor het laatst, dit seizoen staat daar Max en Moritz, op dezelfde plek, met zelfs nog behouden stationsdelen. Qua doelgroep en beleving zal er wellicht een aan Bob gelijkende baan komen in toekomst, maar voor nu is M&M natuurlijk letterlijk de vervanger van de Bob.
Verder vind ik dat er genoeg mis is met deze nieuwe coaster. Op detailniveau zijn er zaken mis (opgeplakte gordijnen? come on... 🤐 ), maar in essentie is de attractiekeuze echt een fout. Deze banen nemen zometeen ontzettend veel ruimte in, op één van de meest waardevolle stukjes pretparkgrond. Hier had mijns inziens gekozen moeten worden voor een mooie combinatie van 2 attracties: een waterattractie en óf een coaster óf een andere complimenterende ride. Het voelt nu bijna als een kinderachtige uitbreiding van het Sprookjesbos.
Precies wat @Michael zegt: het ontwerp an sich ziet er wel goed uit, maar was beter tot z'n recht gekomen in een Hellendoorn of Duinrell.
disclaimer mbt mijn mening: beste stuurlui staan aan wal natuurlijk 😉