Wat een lijst, ik ben ook van de partij!
Optie 1 graag 😁

@Tonnie Ik zie dat ik in de lijst sta, als JorisR... toch betaald als Joris. 😉

• Tonnie heeft hierop gereageerd.

Leuk! Ik ga ook graag mee en neem dan een introducé mee.

1. PlanetD - Optie 1
    2. André - Optie 1

Zin in in!

Tonnie hii, jazeker Elize gaat mee. wat lief dat jullie het zo persoonlijk willen houden 🙂

Joris Ik heb het aangepast!

bucky3000 Het is niet alleen lief, maar onderdeel van een meeting is ook dat wij naambadges/meetingbadges uitdelen voor herkenbaarheid, en die hebben een (forum)naam 😉

@John kan het kloppen dat betalingen van afgelopen week nog niet verwerkt zijn?

• Bijgewerkt

StefanV Denk het, onze staat er ook nog niet tussen. Zal goed komen, althans hoop ik 😉.

Ik ga graag mee en neem Angelino mee als introducé.

Beide optie 1 graag.

StefanV Alle betalingen worden met de hand door @John verwerkt, het kan dus idd kloppen dat betalingen nog niet op betaald staan.

We gaan even kijken of we onderaan een regeltje toevoegen wanneer het voor het laatst bijgewerkt is.

• Bijgewerkt

Tonnie Ah dat laatste zou wel handig zijn inderdaad. Dan weet je in ieder geval of je betaling goed is doorgekomen in de laatste verwerking of dat de verwerking nog moet volgen 😉

Ik was al ingeschreven voor mezelf maar zou graag introducé Rob meenemen optie 1

Ik wil graag wel mee met optie 1.

Ik ga ook mee, optie 1

@Tonnie een vriend van me had zich ook ingeschreven als introducee forumnaam DaGe1975 maar hij heeft in zijn betaling via een Belgische rekening in de vermelding alleen optie 1 gezet en niet zijn forumnaam. Kan je even contact met me opnemen via ----- dan kan ik het rekeningnummer doorgeven waarmee hij betaald heeft.

Gaan we de richting naar 200 aanmeldingen.
              Dit word de grootste meeting van pretparkforum.

Pretpark-Pro je kan zelf mailen naar team@pretpark.club 😉 zou je mail adres zsm uit je post halen ivm spam etc. Ook al is het misschien niet je hoofd mail adres…