Liampie Het leek me altijd wel aardig als je in de scène op open zee nog wat miniatuurtjes kon zien van een stad in de verte of een scheepje aan de horizon,
Dat zou het gevoel van op open zee zitten juist nóg slechter maken. in 2D zou het wellicht kunnen werken, maar het overgrote deel van de mensen kan gewoon diepte zien en juist omdat er een bocht in dat deel zit ga je dan héél goed kunnen zien hoe klein de hal daadwerkelijk is.
Datzelfde probleem geven de "sterren" aan het begin van die scene ook al namelijk.
RoelRoel wat meer gaat gebeuren dan het reguliere onderhoud
Dat kan een klein detail links en rechts zijn of dat ze gewoon een paar dingen meer mee pakken dan wat regulier moeten gebeuren. Misschien een nieuwe motor voor de ketting ofzo.. Ik zou inderdaad niet verwachten dat er op het oog wat veranderd.
EdwinL Hoop dat ze iets kunnen doen waardoor je in het station niet meer naar buiten kan kijken, al is dat wel zon grote aanpassing
Op zich valt dat wel mee. Als je inderdaad poorten maakt die naar binnen toe schuiven zal het niet gaan, maar een gewone draaideur kan wel met relatief simpele middelen.
Liampie Alles wat me niet zint aan de attractie zijn fundamentele ontwerpkeuzes die niet meer redelijkerwijs aan te passen zijn - denk aan de bootgevels en de materiaalkeuzes.
Wat dacht je van een haven die volstrekt onbereikbaar is omdat de poort er naartoe maar 2m breed is, terwijl er schepen van 10m breed in liggen.. waarvan je de achterkant kunt zien eindigen tegen een muur? En waarom ga je überhaupt nog door die haven heen als je vanaf een smokkelhaven komt die illegaal is en verborgen moet blijven.. Waarom ligt die smokkelhaven in een winkelstraat met Winkels en Café's??
Er is gewoon niets aan de attractie wat logisch is of goed over komt. Veel ervan is op een té klein oppervlakte gemaakt om de effecten goed te laten werken.. Het ding slaat van voor tot achter nergens op.